Bij deze dus:
Zeer compleet uitgeruste Ovni 435 uit 2002.
De Ovni 435 is de perfecte blue-water cruiser. Comfortabel
zeegedrag, veel ruimte en daglicht binnen en super robuust. Door het midzwaard en
ophaalbaar roerblad kan de boot op zeer ondiep water (80cm) varen en rechtop
droogvallen. Het perfecte schip voor lange reizen of om de ondiepe Europese
kusten te bevaren.
Deze Ovni 435 is uitgerust voor een volgende lange reis:
(Wij zijn net terug van een rondje Atlantic en het schip heeft zich fantastisch
gehouden, zie www.gruttegrize.blogspot.nl.)
windvaanstuurautomaat, SSB radio met Pactor modem, zonnepanelen, windgenerator,
EPIRB, RIB, reddingsvlot etc.etc.
Het schip verkeert technisch in een goede staat maar het
verfsysteem is matig. Daarbij moet de ankerlier vervangen worden en is een
roerlager en stuurstangkogel versleten. Ook mag het buitenlager van de
schroefas wel vervangen worden en is het schip aan nieuwe antifouling toe. Om
deze reden bieden we deze Ovni voor een zeer scherpe prijs aan.
Vraagprijs: EUR 182.500 BTW betaald / EUR 151.000 ex BTW
Algemeen:
Ovni 435, Grutte Grize, lengte 13.37, breedte 4,22 m,
diepgang 0.80 – 2.54 m, bouwjaar 2002, 4 hutten, 2 natte cellen, betimmering
eiken, 8(+1) slaapplaatsen, elektrische
ankerlier (defect), hydraulisch ophaalbaar midzwaard en roerblad.
Motor:
Volvo Penta D2-55 , 55 pk, diesel, verbruik ca. 2,5 liter/uur, schroefas, 3 blads vaste schroef, 2 dieseltanks totaal 240 liter.
Nautische apparatuur:
Raymarine ST60 Diepte, Log, Wind, Raymarine E7 kaartplotter, OceanSat Class-B AIS, Furunu GPS/Plotter, Furuno Radar, Raymarine DSC VHF, ICOM M802 SSB met ICOM AT140 tuner en SCS Pactor III modem, L&S hydraulische autopilot met binnen en buitenbediening, Windpilot Pacific windvaanstuurautomaat met Raymarine ST1000 tillerpilot voor licht weer, EPIRB, radio/CD speler met buitenspeakers, LED 3-kleur/ankerlicht.
Motor:
Volvo Penta D2-55 , 55 pk, diesel, verbruik ca. 2,5 liter/uur, schroefas, 3 blads vaste schroef, 2 dieseltanks totaal 240 liter.
Nautische apparatuur:
Raymarine ST60 Diepte, Log, Wind, Raymarine E7 kaartplotter, OceanSat Class-B AIS, Furunu GPS/Plotter, Furuno Radar, Raymarine DSC VHF, ICOM M802 SSB met ICOM AT140 tuner en SCS Pactor III modem, L&S hydraulische autopilot met binnen en buitenbediening, Windpilot Pacific windvaanstuurautomaat met Raymarine ST1000 tillerpilot voor licht weer, EPIRB, radio/CD speler met buitenspeakers, LED 3-kleur/ankerlicht.
Overige apparatuur:
3 serviceaccu’s totaal 315 Ah (2017), Waeco omvormer 2000
watt (2015), 200 Watt zonnepanelen, Rutland 913 windgenerator, gas/rook
melders, 3 brandblussers, Isotherm koelkast
Tuigage:
Grootzeil (2014) geheel doorgelat, genua (2016) op rolinstallatie, kotterfok, gennaker, stormfok, reservegrootzeil, reservegenua, bimini, zonnetent vanaf mast tot achterschip, grootzeilhuik (2014), buiskap (2014), rolgenuahoes (2014).
Overige
30 Kg Bruce anker, 90 meter 10mm ketting, Danforth 15 kg
anker, Lofrans ankerlier (motor defect) met Lewmar afstandsbediening, Zodiac
Yachtline 310 RIB met Mercury 4pk, 4 persoons reddingsvlot (gekeurd in 2016),
diverse reserveonderdelen, LED binnenverlichting, kuipkussens.
Gas-water-comfort:
Gas-water-comfort:
Mooie website.
BeantwoordenVerwijderenKennen jullie https://www.bysc.be/?
Hier ondekte ik jullie website.
Zie: https://www.bysc.be/diensten/jacht-expertise-en-surveys/ waar ik jullie vond.
BeantwoordenVerwijderen